niedziela, 25 listopada 2018

Smażony kalafior z curry



Mam wrażenie, że w tym roku spadają na mnie wszystkie plagi egipskie plus kilka znanych tylko Doktorowi Who ;) Przepraszam, że tak dawno nie publikowałam żadnych wpisów, ale nie byłam w stanie. 

Powrót zaczynam od czegoś prostego, ale wymarzonego dla miłośników kalafiorów i curry, czyli — między innymi — mnie. W oryginalnym przepisie, pochodzącym z jednej z publikacji IKEA, złociste plastry podane były razem z klopsikami warzywnymi, ziemniakami w ziołach i sałatką jabłkową. Mnie smakują nawet bez żadnych dodatków ;)

1 kalafior ok. 1 kg
żółte curry w proszku
sól
olej

Odciąć łodygę kalafiora. Pokroić go w plastry i natrzeć niewielką ilością soli oraz curry. Smażyć po kilka minut z każdej strony.



Inspiracja: Jedzenie gotowe!


Akcję Kuchnia skandynawska prowadzi autorka blogu Mops w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz